FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, March 17, 2010

Su, KiTaKaN SeKaMPuNG?! He



Ni entry saja gatal2. Dah lari tema KaKi JaLaN. Tapi KaKi JaLaN nie manusia. Perempuan pulak tu. Dek sebab itu, teringin lar jugak nak dapat hadiah. Dapat offer hadiah kaler purple laks tu... Ishkkkk kalau bukan favourite kaler, takkan lar Den leh pakai nama OKiD uNGu a.k.a OKiD PuRPLe??? PuRPLe dengan aku, dekatkan aku dengan Opah. Purple pun favourite kaler budak Kecik (Jgn cakap apa2! Isk rindu laksss).

Su, ko kan dah kawan lama ngan aku... Husband ko dekat ngan kampung aku... Kira, kita sekampung larr senang cerita. Pilihlarr aku... Pilihlarr aku... Huhu...

[xplorer, minggu depan siap $$$ sebab nak pakai nama blog kat baju ;p]

6 comments:

xplorer said...

alamak , menggigil seram sejuk den baco ado namo den kat bawah tu . Seingat den , seumor idup den cumo ponah raso mcm ni waktu nak menunggu giliran tok mudim maso den kocik dulu. Tak ponah den rasa gemuruh mcm ni. Tapi nak buek cam no , a bet is a bet . Den akan monanti dengan penuh debaran gambo ekau siap dengan promosi blog den. Den akan kotakan janji den , ada je gambo den akan bank in RM50 dlm akaun ekau .

masMZ KaKiJaLaN said...

xplorer kasik up sket soploh hengget lagiii baru cukup bayo duit registration... hahahaha

Sue* mamaID said...

masz*su dh buat sport check...aper2 pun good luck!!!kite tgk nanti mana tau tuah hubby su ter cabut nama masz...hehe..

masMZ KaKiJaLaN said...

aaaaa takde. takde... dia kena tarik nama i jugak kuar untuk dapat rantai purple tu... kena gak! pastikan nama i lebih sket dalam kotak cabutan bertuah tu ;) Hehehe

xplorer said...

ok no problem 60 ringgit

masMZ KaKiJaLaN said...

orrraitttttttttttttttttttt!