FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, March 15, 2010

oK LaR DeN NGaKu DaH JaDiK ToK!

Selamat pengantin baru wat I dan pasangan R. Amboiiiii korang ni dah langkau mak sedara erk?! Ni takde hadiah langkah bendul ka??? Ekekekee... Happening betul wedding diorang nih... First time Den tengok a.k.a dengar kumpulan kompang siap dengan drummer sekali (sori larr Wa, masa Wa kawen ari2 tak perasan ler ada!)... Cantik betul I, berseri-seri (ishk ishk ishkk... memang larrr kalo dah namanya pengantin kan?! He!) :)

Hah! Meh sini Den nak konaikan cucu Den yang pertama... Alahaiiiii Den dah jadi Tok nih! Nadini, anak pada anak sedara Den. Betul lar kan kira pangkat cucu lar nih kan?! Hahahah... Comei tak??? Ermmmm alahaiiiiiiii cucu erk!!!!! Takpe.... Den ni masih voque lagi eh! Young at heart.... Live a Life....

[Selamat pengantin baru juga buat F dan pasangan nyer (TM), dan C dan pasangan nyer (TI)]
Post a Comment