FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, March 15, 2010

LaRiaN BaNDaR DiRaJa 2010

Dalam fikir-fikir nak lari ke tak, Z kata dah hantar nama daftar... Ermmmm, jauh! Kengkawan punya pasal, boleh larrrr... huuuuu... Ni kira gambatte juga sebab stamina kengkawan Den memang superb!!! Fuhhhhhhh, memang kena tinggal lar nih!

Larian bermula jam 8.00 pagi... Mak aiiiii dah naik lemau nunggu, almaklum larr dah sesubuh alam dah sampai ke Klang tu... Korang bayangkan larrr matahari dah naik, dan bandar Klang tu - SESAK! Sesak jugak nafas Den sebab berlari dalam bandar yang penuh asap kenderaan!! Heeeee... Live a Life... Nak buek camno??? Laghi jo larrr...

Kupon masa daftar sebelum lari

Saper yang amek shortcut, memang tak lari kat bawah jambatan ni..
Kurang asam eh!

Ni gambar masa subuh alam....


After running... panaih!!!

[kengkawan yang akan chaiyok2 kat Kenyir, all da best!]
Post a Comment