FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, March 8, 2010

TiMa KasiH oRaNG BaLiNG, siHaT Ka?

Masa mula-mula kerja di tempat baru, alahai... nak tegur-tegur orang memang segan. Ada ke orang yang tak de perasaan macam tu? Nak senyum-senyum dengan orang keliling sampai dah tak larat nak senyum. Dah macam kerang busuk pun ya jugak... Ni pulak nak kacau-kacau tempat orang yang keliling cheq masa tu tak de lar seramai mana pun. Kacau-kacau kR, cY, kZ, MYR, kMS diorang-diorang je lar... Level-level bos, ishkkkk segan. LSA, RIZ, FS tak masuk lagi masa nie. Nak pi jalan kat kawasan lain, Tuan Bos Besar suh dok tempat. Masa ni kena baca Akta... Uiii bosan... Berapa lama lar dapat duduk tahan mengadap Akta? Me, to read Akta? Paling lama boleh baca (baca saja, belum faham lagi!) pun setengah jam je lar! Ye ke? Muahahahaha...

Dalam masa terkurung kena paku di tempat sendiri, Cheq pun mula lar operasi VF.. Kalau Cheq ingat kawan VF yang mula-mula cheq kawan masa kerja kat tempat sekarang nih, memang Cheq ingat dengan dia lar... Hehe... Tima kaceh lar Baling... Tengok arini Cheq tulis pakai loghat utagha... Dengan kawan Cheq ni, memang takdak menda lain dari dulu sampai sekarang, dok buat kelas bahasa utagha ja. Bila sampai angin, mampuih Cheq pun tak paham amenda larrr dia ni cakap! Perkataan terakhir, yang Cheq belajaq tu perkataan 'ghabat' tu lar... Mana punya bahasa lar nih??? Huhu.

Lepas enam tahun kawan, akhirnya entah macam mana dipermudahkan pertemuan. Cheq pun tak faham ler pesal susah betul nak jumpa sebelum nih. Tapi aritu, tuhan je yang tahu betapa sekarang nih tahap lemau nak masuk kolam training ataupun nak berlari.... adoiiiiiii TOLONG LARRR WEIIIIIIIIIII....... tima kasih lar oRaNG BaLiNG (ni yang Cheq pangge diyer!) sebab layan malas tahap gaban Cheq. Menyesal yer terus datang kat Cheq aritu? Ala boleh agak lar kalau tak serah diri hari tu... Mula-mula cari muka gangster Sepanyol... kalo tak jumpa usha muka Sivaji Da Boss... kalo tak ada, kita scan muka budak lidi yang dah masuk mesin masa... Uhuuuuu... Sivaji Da Boss, Rajni Khan tu.... Bila lar Cheq nak dapat tengok citer tu? Apapun tima kasih na sebab kawan dengan Cheq. Dengaq Cheq menghapu (opsss baca je - tak pernah sembang bukak mulut pun!). Tima kasih. Tima kasih. Tima kasih. Tak nyesal naaa jumpa??? Hehehe... Tima kasih ya! :)


[ada fenin eh, tengok citer kaler warm dari awal sampai abes....]

[TOLONG GUEEEEEEEE... PESAL RASA NAK MUN*%# TENGOK KOLAM??? INI SUDAH JADI MISI BUNUH DIRI NIH!!!!!!!! TULUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN]

Post a Comment