FReNs iN KaKi JaLaN

Saturday, February 7, 2009

MY ReCeNTLY aDDeD ITeMS daN PeRuBaHaN??

Den?? Erm.... kaki jalan.... Kalau arwah Opah yang bercakap.... aku ini cucu jantan opah. Sebab? Macam-macam yang aku buat. Masa kecik di laman opah kerjanya mengangkat-angkat pasu, kemudian ke kebun mengait buah, memanjat pokok. Mengacau dodol dan bakar lemang pun bukan masalah bagi aku. Masa belajar aktifnya pelbagai, bermain yang 'sopan' tak berapa nak pandai. Heee... Dah kerja, tak tahu nak berhenti... Perginya merata dan tak reti duduk diam dan kerja sentiasa memerlukan kerja luar kawasan. Sebab itulah arwah Opah cakap Den ni cucu jantan. Kerja macam orang 'jantan' :) Opah.... Owhhh....

Se'jantan' aku, tetap cucu Opah... Setakat nak kukur kelapa dengan kukur kayu yang kena duduk bersimpuh, membuat kerisik, titik bedak sejuk, masak sikit2, menjahit sikit2, ke pasar dan kemas rumah tu perempuan jugakkan!!! Jiwa orkid dan layan bunga, ermmm cukuplah Opah... ke mana lagi kita erk!!!!!

Lain ke intro aku dengan tajuk yang aku tulis??? Hehe.. Berkait sikit, teringat dan dekatnya arwah pada aku..

Hari ini, Den nak kongsi koleksi Den yang baru, transformasi pada Den dan Den sangat-sangat suka.

LASAK

Kasut nie Den beli kat Phuket pertengahan tahun lepas... Beli sebab nak gantikan kasut yang dah ala-ala hampir uzur dan tak sesuai dibuat 'hiking' lagi. Dirasmikan di Gunung Stong tapi kasut nie memang Den pakai g jenjalan.


RUGGED

Jaket nie Den beli akhir tahun lepas. Sekali pandang dah berkenan. Ditahan-tahan dari membeli, but i just can't resist.. Beli jugak akhirnya dan jaket ini sentiasa dibawa ke mana-mana. Pakai jaket ni masa mesyuarat?? Mas, ko memang over!!! Hahaha... Dah meeting masa cuti kenapa??

KASUAL DAN A BIT FEMININ

Beg ini hadiah dari rakan-rakan di pejabat. Aku tahu korang baca nie, Terima kasih banyak-banyak. I love it so and so much!!! Kenapa beg nie?? Diorang tak nak Den bawa beg 'sekolah' datang pejabat lagi. Kalau betulpun nak bawa beg besar, biarlah ladies sikit. Hehehe... Beg nie selain pergi pejabat, Den suka bawa outstation untuk isi baju. Suka :D

TOTALLY LADY LIKE??

Ermmm.... ini yang paling terbaru.... Jam pink??? Wahhh...
Post a Comment