FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, February 3, 2009

HaRi YaNG SuNGGuH JaNGGaL

Hari ini adalah hari yang sangat janggal bagi aku. Pelikkah?

Pagi ini aku bangun awal. Gementar untuk ke pejabat. Pelik untuk berbaju kurung dan pelik untuk mengenakan mekap. Rasa seperti hari pertama masuk ke sekolah. Sungguh gementar. Suka? Tapi sangat pelik. Aku kekok sekali.

Hari ini secara kebetulannya bos dan bos besar tak ada. Memang nasib menyebelahi aku agaknya. Boleh aku duduk bertenang di pejabat yang mana akhirnya sampai detik ini aku belum memulakan tugas rasmi, walaupun telah ku cuba membelek dokumen-dokumen di atas meja.

Pergi makan tengah hari di kafeteria. Aduh, pening kepala aku! Pening aku melihat ramainya manusia. Ramai juga yang 'tinted'. Arghhh palsu!!!!! Kusut!! Kusut kepala!!

A friend "Mas, come back to the real life". Me? "Owhh.... Susahnya!"

5 comments:

Ren said...

Naseb Bek bukan hari yang JANGGEL!!!! Kehkehkeh

masMZ KaKiJaLaN said...

ari yang JaNGGeL tu ari YaNG caMNeR???
PeLik beTuL aRiNi :(

Ren said...

kehkehkeh hari yang janggel adalah hari yang paling best di dunia!!!! Yeeepeyyyy

masMZ KaKiJaLaN said...

aiiii ceh!!! bila larrr nak dapat tune balik kepala nih!!!

masMZ KaKiJaLaN said...

cik janggel... amacam?? ada berani ke paya indah??