FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, December 27, 2010

GooD BYe 2010 : aPRiL (eRKK SeBuLaN DeMaM SeLSeMa)

April kira bulan sakit yang teruk... Agaknya terlebih berendam dalam air sebab pulun punya pulun punya pulun berenang kat tasik Kenyir dan juga persiapan untuk Kapas-Marang (yang akhirnya... hahaha).

CaRi MaKaN : MR. KaBaB DaN BRiYaNi

Ermmm.... sebab tak dibuatkan review, tempat ni biasa-biasa je... kadar kekenyangan pun tidak mencukupi... hahaha... Lokasi di presint diplomatik Putrajaya.


KeMBaRa TaMaN PuTRaJaYa - PeNCaRiaN HaRTa KaRuN


Di atas janji yang telah KJ taburkan dan desakan teman-teman pejabat, di dalam keadaan srok srek KJ pun memutuskan untuk masuk juga Kembara Taman Putrajaya - Pencarian Harta Karun... Gila best!!!! Dan lagi best sebab team KJ menang tempat kedua... kalah 3 mata je dari pemenang pertama... Habuan tempat kedua RM1000 dan muka terpampang di dada akhbar! HAhaha....


KaPaS-MaRaNG iNTeRNaTioNaL SwiMMaTHoN 2010

"Mas, ko dah register ke belum?" "Mas, ko dah ke belum?" Adeiiiii.... Nak berenang kat laut tu ingat senang ke??? Aku ni baru je dapat recover dari gayat dengan landak laut tu... Sungguh-sungguh ke nak masuk Kapas-Marang nih??? 6.5km tu jauh larrr mummy!!!! Mengulang kata Mamud, "Mas, this no about winning but how u deal with it". Ceh! Hihi... Akhirnya, masa di pantai Kelulut, KJ pun isi borang mendaftar dan borang mati (tanggungjawab peserta! yaw!).. Renangan KJ, maap ye tak habis... dapat buat separuh jalan je... burp burp...


kan ada dua borang tu! Satu borang pendaftaran, satu lagi borang mati!

Sabree, one of da Ombak members


SaMBuNG KeJe Di KucHiNG

Habis je race Kapas- marang, keesokkan harinya F1 giler-giler dari Marang ke KLIA. Beg memang KJ dah bawa siap-siap dalam kereta... Sedapnya makan Laksa Sarawak kat Sambal Planet... Hehe... Sempat juga jumpa geng-geng lama Sha, Dayang, Nik, Karen, Ooi etc.



272 aNaK TaNGGa di BaTu CaVes


Perjumpaan dengan Calvin buat kali kedua... Kuat betul boleh turun naik sampai sepuluh round! Kaki KJ siap menggeletar dah dan berhenti pada round ke lima... Den tak tahan!

Lain-LaiN - Tak aDa APa DaH KoT?!

Banyak betul aktiviti bulan April tahun 2010, sampai badan pun flat screen (eh??). Tenaga dan masa digunakan sepenuhnya sampai demam pun tak sempat nak baik-baik... Gilo!


Catatan Mei - Shopping tak ingat dan berjalan aje!!

No comments: