FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, December 27, 2010

GoOD BYe 2010 : JuN (aKTiViTi BeRLaRi-LaRiaN daN SeKiTaR PuTRaJaYa)

Bulan Jun, tak ada aktiviti berjalan-jalan melainkan training dan training dan training dan opsss ada juga tapi sekitar Putrajaya sahaja.....

LaRiaN SeTia ALaM eCoPaRK NB

KJ lari haram 10km dengan Ann dan Erin... Lepas larian nie baru KJ kenal betul-betul dengan pelari-pelari tak berjantung yang biasa KJ senyum-senyum je time selisih masa training.

BaBY siT CouSiN-CouSiN Di PuTRaJaYa

Waalla, hotel Putrajaya digelarnya teratak KJ yang tak seberapa tu... Tapi tetap kelas! Hahaha.. Pi jalan kat Muzium (kat Putrajaya ada muzium tau!), Taman Botani dan mandi-manda kat kolam renang Presint tutttttttt (alamak bestnya! dah lama tak masuk kolam)

Jom Outing Malaysia (JOM) Putrajaya

KJ dengan kawan KJ, Janggel dan Che Da pi together-together sebelum dengan ada gak dak opis lain kat sana (Abu dan PM). Masa JOM ni dapat ramai kawan dan leh kuar outing sampai sekarang - Syaz, Ayu, Mn, Bad, Shuk, dan sekian-sekian. Lawak tak lawak, KJ sorang je yang keluar dengan diorang bawa kamera kompak... Belasah aje!

MPSJ-NST - Carnival 10KM
Ni tak lari haram... KJ lari betul-betul tapi tetap lari sambil main-main... Hahaha... Rasa nak mampus masa lari kali ni sebab air kat stesyen tak ada (habis)... Air disediakan dalam botol 500ml dan sungguh tak relevan! Pengalaman ngeri terpaksa ambil air yang dalam bekas yang pelari awal campak tepi jalan... KJ tak sanggup nak ambil sendiri, tapi bila tembung dengan Ann dan dia suakan, KJ minum jugak! HAhahaha.... Adeiiii.....

STaNDaRD CHaRTeReD KuaLa LuMPuR MaRaTHoN (SCKLM)

Percubaan kali pertama Half Marathon (21km), hihi memang best dan worth it!

Nota : JuLai, KJ dapat surat cinta......

No comments: