FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, December 28, 2010

GooD BYe 2010 : SePTeMBeR (RaYa DaN GaTHeRiNG)

Wah cepat masa berjalan! Tuptup dah sampai September. Pemulihan dan penerimaan tempat baru masih dalam keadaan luar kawal. Cuti raya pun pendek sahaja.....

RaYa Di KaMPuNG

Kali ni, malam raya baru KJ balik rumah. KJ ditugaskan untuk kunci pejabat la pulak! Mak aii nak tunggu sampai pukul 5.30 petang tu memang macam nak menangis sebab dah tak ada orang di pejabat. Nanti kalau tutup awal, jadi pula apa-apa, tak terjawab lar pulak KJ (tak mau! tak mau! tak mau jawab!). Jadi, tahun ini KJ tak dapat nak tolong buat lemang. Tahun ni, KJ makan lemang sahaja. Raya tahun ni best sebab jumpa lagi ramai kawan-kawan sekolah ;)

HaRi MaLaYsia Ke BRoGa daN LaJaK ke GuNuNG ToK WaN, SeMeNYiH

Ini memang akal budak-budak Ombak yang masih tak dapat terima KJ dah berhijrah ke kawasan baru. "Mas, kitaorang buat ni sebab u". "Mas, jom training untuk Trailblazer". Mas, itu lar ni larrr.... Cuti nan sehari tu, KJ naik bas balik ke pekan Kolumpo nun. Haiii kengkawan.

Tak cukup pi hiking, malam tu juga KJ kena kidnap dengan geng Ombak pi open house rumah coach lari KJ... Walla ramai geng Ombak kat sana. Best! Best! Esoknya, memang selamatlarrr... Hahaha.... Lunch pi makan dengan kengkawan Ombak lama (Jaja n Mahmud) di Tupai-Tupai. Yippie orang belanja! Bestnya!!! TQ!

CaNoN UNGu BaWa LaRi Ke PaNGKoR

Hujung minggu berikutnya, dalam keadaan yang tidak berjanji Janggel dan Dhamin muncul! Mula-mula setakat nak meng'explore' bandar baru KJ tapi rupa-rupanya sampai ke Pangkor. Wah bersemangat betul diorang nih! Dhamin teman maya yang KJ kenal dari Janggel, pertama kali KJ jumpa masa trip inilah. Lagi best trip ni sebab ada suprise birthday party! Yippie!!! Best sangat!!!

BeRBeNGKeL Di LeMBaH KLaNG, KJ seLaM aiR LaRRRRR...

Ye ke pantang lepas??? Hahaha! Yang penting, kena pandai adjust masa dan fleksible. Dapat 'kaki' yang ngam lagi best. Habis sahaja berbengkel, maka upacara menembak pun dimulakan... Bermula dari KLCC, kemudian menginjak ke Taman Tasik Titiwangsa... Main lampu dengan Geng Canon, i like!!!



Catatan: Oktober, makkkk race dah dekat dan desperado cari kawan

No comments: