FReNs iN KaKi JaLaN

Thursday, November 19, 2009

LaKsa KuaLa PeRLiS : KeDai KaK Su

Betulke orang sini makan laksa pagi-pagi? Tahan eh diorang?? Ni citer dari oghang Perlis.. Aku tak berani nak cuba.  Kalaulah perut meragam, camna nak pi jenjalan erk?! Huhuuuu tidak mahu.  Layan laksa tengah hari, petang atau malam tu memang sangat OKAY!!!!! Peberet!!!! Tak sabar nak kot nak makan laksa perlis!!!!  Dan kedai laksa wajib singgah kat Perlis nie mestilah kedai Kak Su : Laksa Beras Asli dan Segar.

Yang aku pergi aritu dekat-dekat dengan jeti nak p Langkawi iaitu kat Kuala Perlis. Katanya ada dua lagi kedai ni kat Perlis, tapi tak tau kat mana sebab dulu pun aku mai makan kat sini jugak.  Korang pun kalau pi Perlis, jangan lupa makan laksa Kuala Perlis kat sini erk!

Menu kat kedai nie, selain laksa ada pulut udang tapi dengan sedihnya masa aku pi aritu pulut udangnya dah habis.. Kempunan jugaklarr sebab pulut udang memang peberet jugak (sob. sob.sob).  Nota : Lenkali datang awal sikit!!

Alamat kedai Kak Su : 
No 97, Jalan Siakap 1, Kuala Perlis (cari Maybank)

Kedai tutup ari Selasa, jadi silalah mai hari lain. Takut kempunan lakss nanti :)




[he'eh tetibe teringin lakss nak makan laksam... guane nih?]
Post a Comment