FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, November 23, 2009

TuLisaN Jiwa KaCaO

Bila ada pilihan, maka pilih.
Nak pilih senang, nak pilih susah.
Nak pilih lapang, nak pilih semak.
Nak pejam mata, nak bukak mata.

Alah aku serabut.
Maka benar bila dikata aku terlalu banyak emosi.
Maaf kerana aku tak pandai memilih senang terlebih dahulu.
Maaf kerana aku tak mampu memilih lapang, ianya memang telah semak.
Maaf juga kerana aku tak boleh menutup mata, ianya telah jelas kelihatan.

Hanya mampu terkebil-kebil melihat keadaan.

Catatan 1 : Ingin berlari lagi... Bila 'penghalang' mahu surut??
Catatan 2 : Bagusnya jika punya teman bicara
Catatan 3 : Mana tukang vakum, tak ada pulak ke arini???

2 comments:

Ren said...

tengah meroyan ker?

masMZ KaKiJaLaN said...

Hahaha... kekusutan di pagi hari kerana baru operasi...
Gilalah keje akhir tahun!!

[Nie apesal lar diorang pilih level ni utk praktis nyanyi2 nie?? Grrr...]