FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, November 18, 2009

ciTeR NaK G uTaGHa

Alamak utagha dah banjir! Camna nak pi cuti? Ermmm.... tapi kalo tak pi kali nie, alamat edisi jalan ka utagha kita tangguh setaun lagi buleh? [<- setelah setaun ditangguh, tangguh lagi eh?? ]

Aiiii.... tak laghat aih nak dengaq Pakcik dok tanya bila KJ nak pi sana. Kata ada chita-chita lama yang terpendam? Ha lar... Ha larr... kita pi jugak larr... Kalo tak pi takut pakat memang tak pi dah... Malaih aih simpan janji lama-lama, merajok panjang kang... ngeh ngeh....

[making roger 1]
KJ : Weh S, tempat hang banjir tak?
S : Dak aih, or-raittt. Awat? Hang nak mai ka? Mai larrr
KJ : Hang ada tak? [memang kalo pi mana-mana tak susahkan kawan-kawan memang tak sah!]
S : Ada. Hang nak mai bila? [he'eh tak tau bila nak datang bila - dah kata ada?! ngeh ngeh. Chantek aaaa]
KJ : Minggu nie aaaa.... Aku booking cuti ujung minggu hang eh?!
S : Baekkkkkkkk

[another roger]
KJ : MN, aku nak mai utagha
MN : Bila hang nak mai?
KJ : Minggu nie. Ada tak?
MN : Tak dak larrrr (:p) Tapi aku tau, kalo ada pun hang mesti suh kosongkan jugak! [yeahhh... memang pun! MN nih memang memahami!]
KJ : Jangan pi mana-mana tau! Rindu nyer kat hang. Lama eh tak jumpa! Nak jumpa ngan dak-dak 3 orang tu jugak... Mesti depa nak jumpa ngan Auntie Meh diorang [ewah perasan!]

[last roger]
KJ : Pakcikkkkkkkkkkkk.... kita on!!!!! Yeahhhhhhhhhh

Orraitttt.... peh ni KJ kongsi OLe-oLe DaGHi UTaGHa... besT oooo jenjalan... makan-makan...

Pstt 1 : Ada oghang cakap, tak sabar-sabar eh nak pi utagha balik? Nak lawat tempat jatuh eh? Ermm.... ada doa ke?? Dah makhbul tu :(
Post a Comment