FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, December 29, 2009

GooD BYe 2009 : oGoS (meNcaRi TeNaNG)

FLoRia 2009 Di PuTRaJaYa : NaK TeNGoK oRKiD Larrr

Kalau ke pesta bunga, den takdo bondo laen lagi yang den nak tengok melaenkan nak nengok orkid, lepaih tu den nak amek gambau, peh tu den nak posing... hehehe



GuNuNG SaNTuBoNG
(Ngeh ngeh... ni seBeNaRNYa PeRJaLaNaN JuN!)

Berkawan dengan orang-orang 'gila' memang selalu menerbitkan kerja-kerja 'gila'. Masa kat sinilah kalo nak tengok muka den yang dah tak serupa orang... Entah mana silapnya?!!



GuNuNG SToNG, KeLaNTaN

Lokasi Jiwa den yang terbaekkkkk!!!!


Lain-lain di Ogos 2009
1. Balik kampung! Kompleks Sejarah Pasir Salak, Perak (muzium keempat yang aku masuk tahun nie!)
2. Teater Muzikal Tun Abdul Razak (ermmmm... macam skrip sejarah di'translate' bulat-bulat'!)

[search for da entri :D]
Post a Comment