FReNs iN KaKi JaLaN

Thursday, December 24, 2009

GooD BYe 2009 : APRiL, Ku TeMuKaN SeMua CiNTaKu

April ni dah kira bulan pulau.... Ngeh ngeh... acara tahunan kalau kira dalam bulan 4-5 nih..

PuLaU KaPaS : KaPaS MaRaNG iNTeRNaTioNaL SwiMMaTHoN

Kali kedua menjejak kaki ke Pulau Kapas... Kali nie menjadi support crew untuk team Ombak yang beramai-ramai memeriahkan event. Masa ni dapat ramai kawan baru... Kenal dengan Wan, Dush, Jay, Ila, Zul, Hans, Sab, Jaja, Zack dan few others.... (alamak, ampun ehhhh sape yang aku lupa lagi nih?)


PuLaU PeRHeNTiaN : iMPiaN PuLau 30 aKU TeRCaPai!!!!!!

Dalam banyak-banyak impian, mencecah angka 30 aku perku khatam seluruh pulau-pulau impian.... i made it! Alhamdulillah! Tidak ada rasa syukur lain pada ketika ini kerana dimakbulkan cita-cita. Inilah yang aku buat sehingga perkara-perkara lain aku tertinggal... Percutian di Pulau Perhentian among da best'est' dah paling best lagi best! Huhu... memang betul kerana ia menghimpunkan semua cintaku. Banyak entri Pulau Perhentian di Kaki Jalan : April.

MaLaM, BuLaN DaN BiNTaNG

SNoRKeLLiNG HiKiNG

CaNDaT SoToNG
KuCiNG
MoNYeT BeRNaMa ORiX
MeNGaMBiL GaMBaR daN DiaMBiL GaMBaR

MaKaNaN

He’eh.... takde gambar laksss.

SuaSaNa KaMPuNG

Ni pun rupanya! Korang kena g sendiri nih!!

SeNYuM DaN KeTaWa

AKU DaN PeRHeNTiaN

Aku jatuh cinta berkali-kali.
Aku jatuh cinta pada perkara-perkara yang sedia ku cinta.
Kuhimpunkan semua cintaku di sini.
Aku bukakan cinta dan hatiku di sini.

[i LoVe mY APRiL 2009]

[Terima kasih buat DR yang sudi meneman ke IB]
[Teater Mahsuri, April 2009 mengecewakan! Maaf!]

No comments: