FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, September 1, 2009

SePTeMBeR 09

Oh, September….
Kamu menjengah lagi…
Tahukah kamu tentang sesuatu?
Tentang aku dan kamu?

Aku benci kamu
Aku tidak ingin bersua denganmu

Tahukah kamu??
2009, mahupun 0909 kamu membawa nombor magis
Sengajakah menyakitkan hati yang sedia sakit?
Di hati yang sudah semakin tidak berjiwa,
Kamu kejam!

Kamu benci kamu
Kamu datang tanpa segan dan silu
Membawa harapan yang menggunung
Menjanjikan segala yang indah (yang belum tentu aku punya)

Jika janji yang kamu beri selama ini

Aku tunggu
Aku tatang, aku junjung
Aku letakkan sepenuh pengharapan
Kini, KOSONG
Arghhhh..


AKU BENCI...
Kenapa kamu datang??????
Kenapa kamu datang??????


[sekadar luahan ketika bosan, hahaha]

5 comments:

hang nadim said...

salam ..lama blog ni tak di update..selamat berpuasa....

masMZ KaKiJaLaN said...

Salam....
agaknya tuan maksudkan tulisan seperti ini...
Selamat berpuasa juga :)

[aku juga sudah banyak ketinggalan membuat review pementasan... ermmm]

en_me said...

buhsan ghupernyerrrr..

masMZ KaKiJaLaN said...

ekeke....
en_me, jangan marah aaaa... Kali nie kita ada 20.09.2009 a.k.a 20092009, dan 09.2009 a.k.a 0909.

[owhhhh kita raya pula pada hari berbahagia itu. Hari berbahagia itu? arghhh tidak... kenapa kamu datang????]

masMZ KaKiJaLaN said...

ada orang hantar pesanan ringkas, katanya September 09 ada hikmahnya... agak2 antaranya nanti ada jemputan berbuka ke??? kita tak kisah celebrate birthday awal... kah kah kah... :p

2009.2009