FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, September 18, 2009

AHHh SuDaH! SuDaH! TeMaN NaK BaLiK KaMPuNG

Ni dah menyalahgunakan masa nie.... Ekeke... tu lar peram lagi lelama mende-mende nak masuk dalam KaKi JaLaN!!
Hari nie permohonan untuk balik awal telah diluluskan oleh Tuan Bos Besar... Alahai Tuan Bos Besar, terima kasih banyak-banyak! Sesungguhnya kalau diriku disimpan dalam pejabat nie pun dah tak ada hati nak keje... Hati memang dah lama sampai kampung. Ngeh ngeh...
Teman nak balik kampung teman di Teluk Intan. Teman nak bako lemang esok. Jadi.... tak adalah jadinya lagi.... Teman nak balik... Sesape yang baca blog teman ni pun, moh le balik... Lagu Balik Kampung teman dah letak kat sini aritu dah kan?! Moh ler balik kampung... Huhu tak sabo.... Selamat Hari Raya buat semua.... dan maaf zahir batin sekali lagi buat mana-mana kata yang kurang best kat dalam KaKi JaLaN nie.... Pemanduan selamat erk bagi yang memandu :)
SalamssssSsssss......
Post a Comment