FReNs iN KaKi JaLaN

Sunday, January 30, 2011

BaLi : SeJuK BaNGaT Di GiTGiT WaTeRFaLL

Huhuuuu....
"Siapa yang belum mandi lagi tapi dah berjalan sakan???
"Kami!"
Macam mana nak mandi kalau malam sebelumnya balik hotel jam sudah menjengah 12 tengah malam dan keluar semula pada jam3 pagi?? Ke laut pun tak mandi juga!

Boleh fikir tak betapa wanginya kami semua... hahahaha[gelak je]... "Mas Yanto, cepat! Nak mandi air terjun!"

hai nak kena trekking pula... 250m ni kira dah tinggal separuh perjalanan

air terjun yang kecil

ambil kesempatan - bola air yang mengujakan

menoleh ke belakang

ada orang tak habis lagi mabuk laut.... alo ciannyer

memang pantang diorang nampak kamera, perjalanan naik ke atas lagi

Dah nampak cam kembar lar pulak... kamera pun sama

berangan jadi puteri gunung ni

haaa.... sampai dah... inilah Air Terjun Gitgit
(gambar main air???? hihihi.... bukan untuk tayangan umum tapi percaya aku tempat ini memang best)

Entri selanjutnya : yuk kita ke tasik pula... laut-sungai-tasik
Post a Comment