FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, May 22, 2009

KaLaULaH aKU BoLeH ....

Ermmmm.. kalaulah aku boleh bercerita.. Kalaulah aku pandai menyusun kata. Menyusun ayat.. Menyusun rak kasut.. (ermmk?!!!).. Kalaulah aku dapat lihat apa yang aku tak nampak, apa yang aku tak tahu.. (serius, sorry.. merepek apa ni pun tak tahu).

Minggu pelupa yang teramat. Minggu kusut yang teramat. Minggu 'blur' yang teramat. Arghhhh semua yang teramat!!!!

Mengharap penat dan jatuh pengsan. Habis tenaga (bateri flat) dan pengsan satu hari. Tak nak fikir apa-apa. Tak nak mimpi apa-apa. Tak nak terjaga-jaga malam. Semua-semua pun tak nak. Semua aku tak nak. Tak nak dan tak nak dan tak nak... (tak nak juga terkurung di antara dalam dan luar rumah lagi - gara-gara terkunci diri sendiri. Huh!!! Gila!)

Aduh, aku nak buat macam mana lagi nih????????????????????????

2 comments:

Ophe said...

sesekali, perlu juga kita dalam situasi yang begini... katakan 'Tidak'.. :)

masMZ KaKiJaLaN said...

owhhhhh TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
ekekeke