FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, March 4, 2009

Ia PasTi MiLiK Ku

Aku pejamkan mata, tulikan telinga
Aku menolak segala bisikan hitam
Aku kebalkan diri

Jangan aku memandang yang lain
Jangan aku mendengar yang lain
Jangan aku tertipu
Jangan aku tergoda pada yang lain

Biar dugaan sesukar mana
Aku seorang yang tabah
Aku seorang yang kuat
Aku seorang yang bertekad
Aku akan mencapai segala sasaranku
Kejayaan itu pasti milikku

* [Tahniah buat Kam. U r the Ironman now!!!! U deserved it Bro!!!! Kagum aku dengan kesungguhan dan tekadmu. Kejayaan atas jerih payah, kesakitan dan tidak mengenal putus asa! Aku tahu kamu layak melihat kepada usaha tanpa jemu dan semangat kamu yang berapi untuk duduk di kelompok itu. Tahniah! Tahniah! Tahniah! U r officially owned the tittle. So proud of you!!]

* [Next Ironman competitor: Luvis. I’ll be checking on you to see da progress!! Semoga berjaya!]

No comments: