FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, October 4, 2011

BeRiNSPiRaSi KeRaNa "BeLuM"

Tiba-tiba teringat Royal Belum.  Terus psst.psst pada seorang teman yang punya urus kerja di sana.

KJ : A, ko next trip bila?
AH : Ada.  Betul ke nak pergi ni?
KJ : Betul larrr.. Saya nak ikut..
KJ : Hari tu memang tak boleh.. 
KJ : Lagipun hari tu bukan ke sekali dengan bos, takmo larrr... (Ya ampun!!)

Minta-minta tercapai niat nak menjenguk balik Belum ini.... [sambil doa minta Tuan Besar bagi lepas]

Entri Belum sebelum ni boleh klik :

Nyaman dan penuh tenang

Hening pagi di Belum

* hari ini mahu turunkan kasut, go Mas go!!! Lari jomzzz!!!

6 comments:

kemang~ said...

uish bleh thn lawo belum ni..

bile la nak sampai sane ;)

Anash said...

alo...errr
bila nak pegi tuh?
(teringin tapi apakan daya...cuti susah nak diluluskan)

masMZ KaKiJaLaN said...

Kemang,

Lawo... :)
Ada rezeki nanti pergi la...

masMZ KaKiJaLaN said...

k.Anash,
Kalau bos lepas, nak pi bulan ni jugak! Asyik bertangguh je...
Berpergian di bawah payung keroje (hahahaha suka!!!).

Anash said...

ooo....
err..
nak poskat obe-c tak?
bagi email add...sms ke hp akak
(hehe)

xplorer said...

Aku Belum ke BELUM.tapi seBELUM tu aku nak pi tempat lain dulu.yang pasti seBELUM anak aku besar aku naki sana.tapi aku ni susah nak ramal silap2 BELUMPun matahari terbenam hari ni ni aku dah sampai ke BELUM.by the way hang dah makan ke BELUM?