FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, October 19, 2011

TaJ MaHaL ~ 1 DaRi 7 KeaJaiBaN DuNia

Ehemmm.... tumpang lalu~

Kali ni kita tak jalan pi mana-mana pun.  Tiba-tiba terasa macam nak kongsi edisi berangan *errrrrr lebih pada cita-cita...  Mana larr tahu, suatu hari nanti ada rezeki kan?!

Taj Mahal yang terletak di Agra, India telah disenaraikan sebagai salah satu dari 7 keajaiban dunia pada 07.07.07 (7 Julai 2007).  Cita-cita aku, kalau boleh nak pergi sebanyak mungkin tempat-tempat yang dinobatkan sebagai ajaib nih... 


Biasa tengok gambar Taj Mahal waktu siang.  Kalau tengok gambar, biasa orang 'posing-posing' kat depan bangunan ini dan berlatarbelakang langit biru.  Rupa-rupanya, kalau lewat petang ada pemandangan matahari terbenam gitu.  Hurmmmmm nak sambung berangan~~

*mood mengarang tak datang-datang laksssss

Agra - Taj Mahal
7 keajaiban dunia ~ Taj Mahal

subuh

Taj Mahal, sunset approaching
sunset approaching 

uuuuu weeeeeeee~

memang aku berangan nih~ +_+


* klik gambar untuk sumber gambar :D


****  terjumpa talian undian untuk 7 keajaiban alam untuk disenaraikan pada 11.11.11 (11 November 2011), jom vote kat sini New7Wonders of Nature.



Post a Comment