FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, June 21, 2011

FaMiLi WeDDiNG MaRaTHoN 3 : ERoS daN ELiN (YeaY PaSNi MeRDeKa!!!)

Wuhuuuuu..... Lalalala.... akhirnya Famili Wedding Marathon berakhir juga... Tahniah buat Eros dan Elin (E&E). Lepas ni kalau ada sesiapa nak ambil turn kahwin minta tolong aaa jarak-jarak sikit masanya... Bila hantar borang cuti, bos kata macam tak ada alasan lain. "Asyik urusan kenduri kahwin je. Awak bila???" Cesss!!!

Famili Wedding Marathon siri pertama berlangsung di rumah pengantin perempuan di Pulau Pinang. Yeayyy berjalanlah kami sekeluarga (eh?! berkeluarga-keluarga di Pulau Pinang, dah alang-alang sampai haruslah sambil menyelam minum air kan??? Hehehehe. Nanti den update jenjalan di Penang :))

Masa kat majlis pengantin perempuan, tak dapek nak beriya-iya ngambil gambar... Sebab tak berapa nak pandai cari kedai makan sebab sana sini jammed kat Penang, masa kenduri ala-ala lebih pulun makan... Huuu giles terasa tak berapa nak malu... Teruk tak?? HHahahaha...

Minggu berikutnya, kenduri di sebelah keluarga kami... Meriah. Meriah... Kali ni walaupun tak dapat berkumpul semua macam kenduri kat kampung hari tu, kami semua tetap layan.... Kalau masa kat kampung ada makan-makan waktu malam, kat Ipoh pun ada... Tapi kat Ipoh, kami semua pakat ramai-ramai melayan boling petang selepas kenduri.... huahuahua.... kesian pengantin dengan adik-adiknya kena tinggal!! Hihihi....



FaMiLi WeDDiNG MaRaTHoN, aLHaMDuLiLLaH SeLeSai DaN SeLaMat SemuaNYa... SeLaMaT PeNGaNTiN BaRu DaN TaHNiah :D

NaDia daN KaMaL (23-25 April 2011)
AzwaN daN IDa (30 APRiL, 1 Mei, 14 Mei 2011)
ERos DaN ELiN (6 JuN, 11 JuN 2011)
Post a Comment