FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, August 24, 2010

aDeH maKiN DiTuNGGU

aDeH maKiN DiTuNGGU kenapa terasa makin perlahan masa berlalu. Minggu lepas sedar tak sedar dah jumpa hujung minggu. Dah sampai hujung minggu sedar-sedar dah jumpa Isnin balik. Macam magik! Kerja pun sampai tak puas sebab rasa macam kejap sangat! Kira-kira ada juga hati nak keje hari Sabtu hari tu. Percaya tak???

Tapi.... dari semalam sampai lar saat ini, cheq pun tak tau larrr... Awat larrr tak abeh-abeh lagi waktu keja. Masa aku cakap dengan Mak Long pasai benda ni masa ari Ahad, Mak Long cakap "Sebab Mas sibuk kot. Tak sedar masa berjalan". Iyer ke??? Kojo ado jo ataih meja den ni haaa... Ado yang masuk ado yang kuar.... Tapi ado jugo yang tak kuar-kuar (adeh!). Wohooooo...... adehhhhh sekali lagi......

Nak nunggu esok pun satu hal... Ada miting yang saja diadakan (cess!) di kampung halaman yang ku cintai... Nampak gayanya perjalanan aku esok mengarah ke kampung dahulu larr. Seusai selesai mesyuarat, boleh terus chaloooo... Minta maap larr Bos... Xsanggup nak tunggu berbuka puasa di pejabat bersama-sama...

Errr.. sok ada yang nak g supper di Kampung Baru.. Saper tu??? Ha3x
Post a Comment