FReNs iN KaKi JaLaN

Friday, August 20, 2010

declaration of : ...

Aduh... kat mana nak luah rasa... kalau diubah status 'muka buku' alamat .... Ermmmm....

Yang pasti aku harap, bulan puasa ini aku jangan jadi gila. Aku tetap nak menunaikan ibadat puasa dan aku tetap akan bersabar walaupun rasa macam dah tercabut jantung aku sekarang tak boleh nak berfikir... (eh jantung ke otak yang berfikir nih????)... Kalau jantung dah tercabut, otak pun tak boleh nak function... betulkan???? ermmmm... Apapun, aku mohon petunjuk dan dipermudahkan jalan yang telah dikusutkan ini... Arghhhhh... I just wonder... Tak apa larrr... Sekurang-kurangnya saya sudah mengenali kamu.

[declaration of : i hate 5S and robot people]

[sori ye kengkawan, ceritanya separuh jalan je. tak boleh nak cerita lebih-lebih kat sini]
Post a Comment