FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, August 18, 2010

AiR BaNDuNG TaRiK MeNaRa CoNDoNG

Hehehe... jangan marah bulan puasa nih.. Pada kengkawan KaKi JaLaN yang dah tahu, ni memang entri ulangan... Ekekeke... Aritu balik kampung nak cari air bandung tarik ni, tapi tak sempat sebab dah habis. Memang nak kena pergi beli awal kalau nak! Adeh, hancusss harapan ku. Terpaksalah hajat minum air bandung tarik ni ditunda sehingga pulang ke kampung halaman ku yang tercinta lagi. Sebenarnya hari biasa pun ada jugak unkel ni meniaga, takyah tunggu bulan puasa :D

Air Bandung Tarik Menara Condong

- air bandung spesel yang dah aku minum dari jaman budak-budak lagi... Air Bandung Tarik Menara Condong memang best! Nak cerita cam maner erk?? Kira-kira cukup lar sirap, susu, pekat, manis, masin, segar, sejuk, kembang, nyaman.... uishhhh.... nak ceghita pun chek tak tau... Air Bandung Tarik Menara Condong ni kalau di Pasar Ramadhan Teluk Intan, kena pastikan datang seawal mungkin... Kalau jarum jam sudah melajak hampir ke 6 petang, tengok rezekilah ada lagi ke tak.. Ekeke. Kalau tidak di bulan puasa, ke pasar malam setiap Sabtu. Lokasi gerai, betul-betul depan SKOMK.... ermmmm..... Harga satu cawan RM1. Satu plastik RM2.

[kalau teringat nak beli, biasanya jam 5 dah beli air nie :). Nana kata tinggalkan dulu dapur! Hahaha]

Nie banner baru ke? Tak perasan pulak sebelum nie!

Tarik jangan tak tarik.... best!

Dah ada menu lain laks bulan posa nih... Apapun, bandung tetap menjadi pilihan :)

Ermmmm alahai .....

Semalam meluah rasa kepada teman jiwe di pekan kolumpo nuh, adehhhh adeh adehhhhh jauh di mata jauh di hati... Owhhh tak apa ya... Ermmm ada ubi ada basss... Ces ces cesss... kurang asam boi... nak kena nih!!! Ermmm... sabar itu separuh dari iman... Jom minum bandung tarik menara condong! eh puasa! [sape suh dok jauh???? walla lalalala]
Post a Comment