FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, July 5, 2010

JiKa BeNaR, TeRLaLu SuNTuK DaN iMPiaN uNTuK DiCaPai SeBeLuM PeRGi

Betulkah aku perlu meninggalkan tempat ni? Tempat yang aku sudah sangat selesa, kehidupan yang tidak sesak, teman-teman yang ramai, sahabat-sahabat yang aku percayai, jadual aktiviti yang penuh dan ah macam-macam yang ada di sini buat aku (kecuali satu yang belum juga ternampak bayangnya!).
Dalam masa yang sesuntuk ini jika benar aku perlu meninggalkan tempat ini, perkara dan impian aku...
1. Menunaikan hutang-hutang janji;
- TT Sultan (edisi KL)
- BL (makanan laut) dengan kengkawan pejabat (selesai: Jumaat)
- Trail trekking dengan MB (selesai. Terima kasih Mud!)
- Tidur umah Cu (janji dengan Adik... ohhhhh nanti KY datang ya!)
- FH dengan LS (Li, ni kalau sempat ye!)
2. Menuntut janji-janji manis;
- Aiskrim dengan M dan S (dah kena cancel! :( )
- Aiskrim dengan RChn (postpone??? ermmmmm)
- Trekking dekat kawasan Menara KL (Janggel, ingat tak???)
3. KL View Point (Bukit Ampang);
4. Date with DR (muahahaha....DR kalau sempat ye, boleh ke?); (DR, tqsm!!! Rindu lar saya kat DR nanti!)
5. Berlari di Putrajaya (di laluan idaman);
6. Seharian santai di Kuala Lumpur (sape yang nak ikut?/ agak-agak boleh dapat cuti tak??);
7. Berlari lagi di SA dengan running team (training in fun boleh? Habislah nanti di PD triathlon!);
8. SKrk dengan Bg, TFz dan kawan-kawan WMj; (selesai!!!!! best!)
9. Semua kerja di pejabat dapat dilangsaikan;
10.Kekuatan untuk memadamkan segala yang harus aku padamkan untuk memulakan penghidupan baru.

[Betulkah ini satu titik perubahan yang aku mahukan??? - HANYA JIKA BENAR]

5 comments:

Ren said...

Jom Hopon Hopoff lagi skali jom?? aku nyer cuti kena block aritu so tak dapek nak berhopon hopof lagi huhuhu...

Ko lupa satu...Berrbasikal di Paya Indah Wetland!!!!

masMZ KaKiJaLaN said...

ha'ah larrrrr... jom santai kat KL sambil hop on hop off!!! Ni yang ko cakap sendiri ari2! Lupa!!! Ha3x. Bila nak g??? YeaYYY!!!!

Janggel, berbeskal kat Paya Indah yer?!!!! Alamak!!! Ni pun memang kita plan nak buat! Sabtu pagi!!!??!

Anonymous said...

nak gi mana plak Ci Mas oiii...


abrashid

Ren said...

Jom!!!!

masMZ KaKiJaLaN said...

Tunggu surat dulu cik Rashid - JIKA BENAR!

Janggel, ok bisa aja!!!