FReNs iN KaKi JaLaN

Saturday, October 31, 2009

Da BeauTY? Da UGLY? aND Da WoRST

Sepanjang minggu lepas, Den yang menurut perintah telah diarahkan untuk menjalankan tugas di kawasan utara tanah air. Dari satu tempat ke satu tempat Den kena pi. Den dapat ambek banyak gambau cantik yang sebenarnya tak cantik. Yang buruk dah tentu lar dah nyata. Tapi yang teruk, di tempat yang 'cantik', Den leh jatuh di kawasan yang sepatutnya .. Aiyaya.. Kalau dah ditulis, Den jatuh, Den jatuh jugak larrr. Nasib baik juga, hari kejadian merupakan hari yang terakhir dan tempat terakhir yang Den kena pi. Kalau tak, naya juga Den nak menjawab...

'Scenic' larr konon... muahahaha

Pemandangan lain di kawasan lain

Owh... ni pun pemandangan lain di kawasan lain

Di kawasan lain lagi di sudut yang lain

Grrr.... lubang yang membawa kepada kejadian jatuh (ermmm sebenarnya gelincir kaki je tak de lar jatuh terduduk/ tergolek dan seangkatan dengannya - seliuh 1)

Nasib baik ada ais... Fuh muka control ayu dan macho... "Biar Den tunggu sini", bila diorang pegi, terus Den bukak 'cool box' curik ais

Pemandangan di tepi Den ketika melayan 'ayu macho' Den di ketika matahari betul-betul atas kepala... Mak aiii....

Meneruskan tugas yang diperintahkan. Dek kerana terlalu bersemangat menjalankan tugas, jatuh lagi... huh seliuh 2!

[Ada orang cakap "Kenapa panjat gunung tak jatuh, bersiar-siar dalam kilang jatuh?". Aiyaya sungguh kurang asam boi!! Sabar je larrrr]

[Trip yang tak sempat langsung mencuri masa untuk berjalan.. Lagi tak best, masa singkat yang ada pun kena tinggal kat bilik hotel dan diorang pi berjalan... Huwaaaaaaa... - oklah frankly, speaking Den tak jeles! Erm.... sob sob sob]

Post a Comment