FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, June 4, 2012

TaHNiaH EnCHeK N daN PuaN N

Cuti sekolah dan kenduri kahwin memang dah tak boleh nak dipisahkan.  Asal cuti sekolah je, mesti ada orang kahwin.  Asal ada orang kahwin je mesti berderet-deret pulak jemputannya.  Minggu ni sahaja  ada 5.  Haaaaaaaa hambek!  Cuti sekolah punya cerita aaa nih.... Haduiii berbelah-bagi nak menolak-nolak bila dah lokasinya bertabur dari utara ke selatan.  Bestnya kalau ada 'Pintu Sukahati', kejap je aku dah sampai kat semua rumah kenduri.  Hurmmm bayangkan!!  


Antara kenduri paling ralit yang aku tak dapat nak datang, kenduri H kat Penang.  Bukan main bercita-cita besar siap canangan lagi "Aku MAI!  Hang pa tunggu taw!!  Aku ambil cuti".  Dan mana tahu cuti kena banned time-time cam ni pulakkan?! #pasrah.  Harem kacau rancangan!!  Terus kansel! Cissskek bahulu kemboja sangat rasa di hati (marah dalam bahasa sopan)... Tahniah buat Hera dan pasangan. Kengkawan di utara, Disember laks erk??? Ai teraiiii. Soweee kengkawan.

Apapun, terus pada kenduri kawan Ombak (walaupun sekarang semua pun bukan di bawah Ombak) Nazeem dan Nora yang berlangsung pada pagi Ahad di Wangsa Maju.  Tahniah korang.  Hamboiiiiii ber'peace' bagai yerrrrr...... 

Kongsi sikit gambar pengantin yang sempat di'snap-snap' :D

Masa baru sampai... Muka nebes ke nih??? Huahuahua


Sekali lafaz je :D


Selamat dah menjadi suami isteri


Suka main peace, gelak bagai


Santekkkkkkk

: D : D : D


Post a Comment