FReNs iN KaKi JaLaN

Sunday, April 1, 2012

TeaSeR : MiSi SuCi ke EHeM

Opsss terlama pula break untuk entri India... Belum kesempatan nak sambung, ter'buat' trip lain pulak! Hehehe.... 

Semalam telah berlangsung perjalanan MiSi SuCi ke satu lokasi eHeM (wahhhh gitewkan)....  Untuk perjalanan hanya sebenarnya memakan masa selama 1 jam @ paling lama 1 jam setengah, telah mengambil masa selama hampir tujuh jam akibat ketidakdapattahananperasaan (senafas nih) untuk berhenti di beberapa lokasi.  

Tunggu entri #Dasar Retis Ke Misi Suci nanti.... 

 
Dua ekor alien yang turut menyertai MiSi SuCi di eHeM.....  
:

11 comments:

BlueEwoke said...

Ini je?? Baik aku tido..

kbai!!

Janggel said...

Ntahnye...org dah kuar teaser 2 hari lepas dah... haish

bdk2 @ John said...

over due gilerrrr entry ni.

aku takde gmbr kat dalam sawah padi. kbai.

Anash said...

hahahah...
comel gambar anak patung itu..
ehehhe...
dah..nak sambung tido

Lily Riani said...

loving ler pulak...

Cawan said...

knapa semua teaser2 jek ni!! arrghhhh.. sesak nafas!!

we want more!

Azian Elias said...

ke mana lak tu.

masMZ said...

@BlueEwoke, Janggel, K.Anash,

Cepat!!!!
Semua orang bangun tido cepat!!!!!

masMZ said...

@Bdk2 @ John,

Hahahahaa.... Dah tu, ni baru sempat... Ekekekeke.... Gambar masih panas taw! Lalalalaa

masMZ said...

@Lily Riani,

Saje ambil feel.... Hahahahaa

masMZ said...

@k.Azean,

Hehehehe.... Rahsia.... Eceh!!!!
Jom Sekinchan :D