FReNs iN KaKi JaLaN

Thursday, April 26, 2012

LaLalalala AkU PuN TaK TaW

Katanya minggu lepas blackout, sibuk depa suh pi tepon orang tnb. Yang aku dok heran sungguh tu, tempat aku pi tu terang ja... Tak gelap mana pun aih... Lagi pulak aku tengok depa semua ni sempat buat drama, hurmmmmm...  Nak kena pikiaq sat, mana depa kidnap aku eh???? 




Ehehehehehe.... jangan marah!!! Senyum~ Senyum~ Ala tomei tomeito~ kahkahkah....
Nantikan siaran selanjutnya malam ni.... eceh

*Operasi cuci sawang kekdahnya



12 comments:

Janggel said...

Wow header baru..tapi kasut buruk hahahahaha

Anash said...

la?
tu aje
ok
nak tunggu nih

BlueEwoke said...

eee kasut buruk!! tak sesuai masuk bloggg muahahahhaha...

masMZ said...

@Janggel n BlueEwoke,

Lalalalalala kasut buruk sebab gigih berjalan!! Hahaahahaha.....

Saper nak sponsor kasut baru weiii????? ~wiNK.wiNK~

masMZ said...

@k.Anash,

Ekekekee... ini aje. Silabertabahhatisebabniselingantimekeje *senapas

opheliaa said...

suka gambar kasut di atas.. art.

:)
- koishie

Biqque said...

kuang asam nyer kasut! seb beik tadak taik! hahaha!

Ely Hasrul said...

oit! ape kes entry pendek!! dasar pemalas!! (ngamok xtentu pasal)

masMZ said...

Koishie...........

Rindu sama kamu!!!!!!!! Kasut buruk kekdahnya :D

masMZ said...

@Biqque,

Hahahhaahhaahaa.... aku jalan tak jejak tanah pun lalalalalallaa :p

masMZ said...

@Ely,

Ekekekekeke.... tak sempat aaaaaa.... tak kua kang kena marah gak tak abes2 siaran blackout..... Ekekekeke.... Apapun, entri panjang dah kuar yerrr..... :) Sila komen! Hahahaaha

Danny / John said...

WOW!!! gambar sape amek ni??? lol