FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, November 2, 2011

SaYa DaH SaMPai MeLBeN *huk HuK HaHaHa

YiPPie.... Mood hepi!!! Tiba-tiba tak ada angin tak ada ribut dah sampai Melben gitu kan?!!! Melben ke??? Hahahaha yer kot kalao takat-takat dalam mimpi ~weeeeeee.... Balik dari pejabat hari ni, walau dalam hujan peti surat itu ku periksa jua... Terasa-rasa macam sesuatu yang memanggil, "Mas! Mas!" Hehehehe.....

Tima kasih k.Anash, adinda mu ini sungguh terharu kerana membawa 'diri'ku bersama-sama di Melbourne sampailah ke Mexico (Monte Alban, ada archeological zone di situ ~ cewahhh tiba-tiba cam pandai lar pulak kan! Sah-sah tengok gambar poskad dengan info kat belakang dia, ekeke!).  Terharu, hihihi SUKA! SUKA! Lainkali hantar lagi yerrrr *wiNK.wiNK SanGaT SUKERRRRRR :D~ 


yeayyyyyyy!!!!!!!
nak kena tampal kat dinding nih errrrr cam nak tampal kat peti ais....  mana FM eh?! Har3x... nak kapkek
poskad bersiri yang best!!!!!!!
serius, ni memang best!!!!!!! stylo!!!!!!! bila nak buat nih?????

  ** mana button nak klik "LIKE" nih?????


Post a Comment