FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, August 3, 2011

Restoran KoH SaMui, IpoH : mari LaYaN raSa THai

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia semua :)

Hari pertama berbuka di bandaraya Ipoh, dengan jayanya memujuk teman-teman di pejabat untuk berbuka puasa di restoran Koh Samui (walhal sebenarnya dah lama dah ajak diorang pergi makan lagi kat sini! Wuhuuuu)... Kali pertama datang ke sini rasanya dah nak dekat setahun yang sudah... itu masa teman-teman di pejabat buat makan-makan spesel untuk meraikan teman-teman yang akan berpindah... Terasa-rasa kesedapan makanan kat sini. Ermmm ce bayangkan betapa teringinnya nak pi makan kat restoran ni lagi... Nak pi makan sorang,-sorang cheq segan lar pulak!! Hehehe

Menu pilihan kali ini dengan set pakej Ramadhan dengan harga pakej RM88++ (set untuk 2-4 orang), lauk huuuuuuuuuu hadeiiiii makan sampai tak larat nak makan nak makan..... Kenyang teramat!!!! Erkpppppp Alhamdulillah.... Hihihi

Lokasi
1) 83 & 85, Jalan Raja Ekram, Ipoh
2) 28, Lebuh Medan Ipoh, Bandar Baru Medan Ipoh (berdekatan dengan Jusco)

Masa perniagaan:
Setiap hari dari jam 11.30 pagi-3.00 petang; 6.30 petang - 10.30 malam


Ikan kerapu masak stim limau ****

sayur campur ***

udang mentaga ***'

tomyam seafood****

kerabu mangga [ni menu tambahan! hehehe]****

keropok sayur memang dijamu, kurma termasuk dalam pakej (ke complimentary juga eh untuk bulan puasa? hahahaa)

++desert nangka apa eh??? (lupa pula nak ambil gambar!!!)**

++jus mangga (pun tak ambil gambar, tapi airnya marvellous!!! macam makan mempelam!!!)****








Post a Comment