FReNs iN KaKi JaLaN

Monday, November 17, 2008

JaMeS BoND :QuaNTuM oF SoLaCE

Quantum of Solace atau seperti yang dialihbahasakan di pawagam "Ketenangan Di Dunia Penuh Kegusaran!"
Minggu lepas, aku 'terlepas' ke Genting bersama adik-adik. Malam dah tak tahu nak buat apa. Dah tak ada aktiviti. Nak duduk bilik mengadap tv atau tidur sahaja???? Ermmmm.... bosan! Bosan!
Jadi, kami adik-beradik pun ambil keputusan untuk tengok wayang. Tak banyak pilihan. Jadi boleh larrr layan James Bond 007 : Quantum of Solace!
Hampeh! Bosan leh tukau jadi hampeh! Tak tahu larr ada kawan yang cakap cerita tu memang best. Tapi aku tak boleh layan larrrr... Tak tahu nak bagi berapa bintang pun. Sesuai dengan tajuk larrrr - Sengsara! Hahahahaa...
Banyak sangat aksi, dan tak jelas sangat. Misi longgar! Dan Bond tahu bunuh orang jer... Tak habis-habis!!! Naik kusut kepala otak aku nih! Filem kaler warm.... Memang oren larrrr.... HaHaHa.... Malang larrr kalau orang nak tanya ngan aku untuk recomendation....
Tak dapek Den nak nolong!
Post a Comment