FReNs iN KaKi JaLaN

Tuesday, November 4, 2008

HoYeEEEEEE I MaDe iT!!!!!

HoYeEEEEEE I MaDe iT!!!!!


Hahaha.... bukan perkara besar pun, tapi besar untuk aku. Pagi ni aku berjalan juga untuk jalan kaki ke pejabat!!! Akhirnya!!!

Susahnya nak melawan perasaan "Oh, malasnya nak jalan kaki!"

Alasan?
  1. Lambat!
  2. Nanti bau asap!
  3. Nanti peluh! (Habis make-up! Hehehe)
  4. Barang banyak nak mengangkut (ni kes terpaksa bawak keje balik umah, ermm)
  5. Hilang larrr kejelitaan ku (wahahahaha, this is a bit OVERlar Masnona!)

Result of today's experiment?

  1. Dari keluar pintu rumah sampai tempat punch card (kalau tak ada masalah lif), sepuluh-lima belas minit dah sampai!
  2. Bau asap?? Ermmmm pastikan keluar bukan time orang tengah berpusu-pusu ke pejabat - timing tadi OK!
  3. Oh, tak sempat peluh larrrr.... (I guess stamina bagus lagi!!!)
  4. Pastikan hari nak bawak keje balik pada hari bawak kereta jer dan bila betul-betul terpaksa!
  5. Well....pagi nie, aku maintain jeliterrr :D (so tak ada masalah!)

Keputusan untuk jalan kaki ke pejabat?? OrRRaiTTTTTT :D *wiNk*

3 comments:

Nur said...

hahahha...aku jalan kaki kat jengka for almost 2 years before i bought a car...

then kat sini...terpaksa menapak kembali...naik bus mahal gile...tapi dah semput2..bukit babe , bukit!

anyway, sepoloh minit jer? cehhh

masMZ KaKiJaLaN said...

HaHaHa..... Pokoknyerr dulu banyak sangat alasankan?!!!!!! Walhal, ok jerrr :D

*Fakhan, do YM me when u online. 'x' ada nih :)

Nur said...

Yang, aku dah online, naper mung dok balaih2..

hah

sapakah x?