FReNs iN KaKi JaLaN

Thursday, November 20, 2008

AisH, DHiYa dan ANsaR

Aish dan Dhiya sepasang kanak-kanak comel. Ansar? Ansar kategori lain. Ansar kanak-kanak yang encem. Kira-kiranya Aish, Dhiya dan Ansar macam anak auntie Mas.

Aish, sekarang umurnya sudah lima tahun. Anak kawan aku Lili. Bijak dan banyak cakap. Aish suka berkawan. Sama macam ‘mak’nya, iaitu aku! Sorry Lili :p

Dhiya pula umurnya sudah satu tahun setengah. Anak kawan aku Yas. Baik dan banyak makan. Geram cam nak dipeluk-peluk, dicubit-cubit dan semua yang seangkatan dengannya. Sama macam ‘mak’nya juga iaitu aku (kecuali part geram tu larrr… Aku geram kat budak-budak takpe lar kan?!). Akuikuikui. Sorry Yas :p

Akhir sekali, Ansar. Umurnya setahun. Ansar anak kawan aku kak Dyla. Tengok muka Ansar rasa sejuk. Ansar diam jer. Bila tengok orang, jauh rasanya Ansar tengok. Ansar encem, sama macam ‘mak’nya iaitu aku. Ansar encem, ‘mak’nya jeliterrr.

Jadi? Apa yang aku nak cerita kat sini??? Tak ada apa… Saja gatal tangan nak menulis. Korang tengok erk, Aish, Dhiya dan Ansar. Haaa comelkan?!! Ni semua anak-anak ku.



Ni AiSH daN DHiYa. AisH masa NaKaL (TeNGaH PRaKtis MeNaRi uNTuk KoNsErT). DhiYa ikuT aBaNG AisH meNaRi. BeRPeLuH seBaB aSYiK MeLoNcaT!

Ni ANsaR :)
Post a Comment