FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, January 13, 2016

INDiaN WeDDiNG II JaY n SYaMaLa

Haluuuuu......
Selamat tahun baru....
Resolusi baru ada tak?? Ngeh ngeh ngeh....

Lama weh takde bercinta dengan blog ni.  Maklumlah biasa masa-masa rehat atau petang lepas kerja boleh menjenguk tapi dah sejak lapan menjak, opis sekat media-media camni ~ kita kuranglah sikit.. Huhu.

Apapun, hari ni saja nak kongsi gambar masa majlis perkahwinan sahabat lama di Ombak dulu.  Tahniah buat Jay dan Syamala.  Memang tak sabar nak pergi sebab memang ini kali pertama pergi wedding India dan geng pun ramai nak pergi... Rindu dengan korang, tunggu aku datang erk!!!

Dikongsikan gambar-gambar masa majlis Jay..  Takdelah semua masa ambil gambar, sipi-sipi janji dapat tengok dan tumpang gembira kengkawan gitu kan.... Hehehehee...

Tahniah Jay and wife.. Mana gambar kami??? 



















Post a Comment