FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, May 14, 2014

TeaSeR : JoM Ke AMAZON!!!!!! #fuhpeluh

Haluuuuu.....
Salam Satu Malaysia....

Salam JOM PI JALAN..... cewahhhhhhh

Nak gi mana tu?
Adalah..... jom larrr....
Entri Belum dah habis ke???
Belum???? errr.... mestilah BELUM :D
Habis tu????
Elehhhhhh... ni teaser je larrrrrr..... ;p


Jommm intai tempat ala amazon kat Malaysia ni haaaa....
Ada ke?? Like seriuosly???
Haisssssss.....

Haaa.... adalah satu tempat ni.... tempat main air dalam hutan....

Dah ada air... Sah-sah larrr kena naik bot... Mana leh tahan

Errrr.... yang bot tadi leh tahan lagi larrr.... Ni... Yang ni haaaa..... mandi sungai???? Kat mana nih????  Gigil-gigil pulak nak terjun ni....

Taraaaaa........ terjun?????? Erk?????? OK! MENYAMPAH! JELES!! KBAI!

Tukar mood pulak! Haaaa pernah tengok hantu??? Hahahaha gila punya soalan!!!  Rupa hantu sumpah aku taktahu.... tapi yang ni rupa daun pokok yang namanya Tapak Kaki Hantu.....

Yang ni??? Yang ni jamung apa pulak????
Ko ni suka hati je kan????
Meh buka mood botanist sket...
Ni halia hutan... Ubinya kat akar larrrr....
Kannnn... tetiber jadi cam terel sangat pasal pokok pasal daun nihh.... Ajaib!!

Ni bunga apa pulak??
Haaaa... ni gambar bunga RM20k sebab rare...
Kena ambil dalam semak terbongkok-bongkok dengan gigih....
Tapi.... tetiber je gambar RM20k aku jadi RM0.50... hampeh sangat taw!!!!!!
I story later erk!!! katanya ni teaser jerrrrr kan ;)

Nah bongkok lagi! Ada berani?? Nampak lantai hutan???

Sumpah Amazon Malaysia ni cantik!!  Tungguuuuuuuuuuuuuuuuu erkkkk :D
Post a Comment