FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, August 15, 2012

SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLFiTRi

Assalamualaikum...

Teman-teman di KaKi JaLaN, sedar tak sedar rasanya Ramadhan kali ini berlalu dengan pantas sekali.  Baru sahaja memulakan ibadah puasa, tup-tup dalam masa beberapa hari lagi dah nak sambut raya.  Bulan puasa kali ini merupakan bulan puasa yang paling mencabar dalam hidup aku.  Bulan yang super duper sibuk sampai nak mohon cuti raya pun macam nak nanges.  Keadaan di luar yang masih berterusan jerebu juga turut menuntut lagi pengorbanan, hurmmm...

Mohon maaf kerana blog yang selalu terabai (eceh bajet cam retis gitewkan!) dan mohon maaf sekiranya ada tulisan-tulisan di KaKi JaLaN yang menyinggung perasaan (ke sebab tak terjawab bagai etc).

Untuk yang akan memandu jauh, berhati-hati di jalan raya.  Jangan lupa tanggungjawab anda untuk balik bakor lemang, kacau dodol, rebus ketupat semua (kang tak raya lakss).  Dan paling penting, jangan lupa keluarga tersayang yang menanti di kampung.

Buat teman-teman di KaKi JaLaN yang tak dapat kad raya bersetem dan bercop Pos Malaysia, ini naaa kad raya spesel edisen untuk korang.... Weeeeee.........

SeLaMaT HaRi RaYa aiDiLFiTRi daN MaaF ZaHiR BaTiN.
#dengan pesanan tambahan --> NaK duit raya!!! Hahahahahaha.... Motif sangatkan?!


Buat Janggel yang jauh di sanun, bertabahlah beraya di perantauan...

Cantik dak baju raya aku??? Kaler kek lapis berpelangi giteww

Kad raya KaKi JaLaN tahun lepas leh tengok kat sini --> Raya 2011


Post a Comment