FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, August 15, 2012

SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLFiTRi

Assalamualaikum...

Teman-teman di KaKi JaLaN, sedar tak sedar rasanya Ramadhan kali ini berlalu dengan pantas sekali.  Baru sahaja memulakan ibadah puasa, tup-tup dalam masa beberapa hari lagi dah nak sambut raya.  Bulan puasa kali ini merupakan bulan puasa yang paling mencabar dalam hidup aku.  Bulan yang super duper sibuk sampai nak mohon cuti raya pun macam nak nanges.  Keadaan di luar yang masih berterusan jerebu juga turut menuntut lagi pengorbanan, hurmmm...

Mohon maaf kerana blog yang selalu terabai (eceh bajet cam retis gitewkan!) dan mohon maaf sekiranya ada tulisan-tulisan di KaKi JaLaN yang menyinggung perasaan (ke sebab tak terjawab bagai etc).

Untuk yang akan memandu jauh, berhati-hati di jalan raya.  Jangan lupa tanggungjawab anda untuk balik bakor lemang, kacau dodol, rebus ketupat semua (kang tak raya lakss).  Dan paling penting, jangan lupa keluarga tersayang yang menanti di kampung.

Buat teman-teman di KaKi JaLaN yang tak dapat kad raya bersetem dan bercop Pos Malaysia, ini naaa kad raya spesel edisen untuk korang.... Weeeeee.........

SeLaMaT HaRi RaYa aiDiLFiTRi daN MaaF ZaHiR BaTiN.
#dengan pesanan tambahan --> NaK duit raya!!! Hahahahahaha.... Motif sangatkan?!


Buat Janggel yang jauh di sanun, bertabahlah beraya di perantauan...

Cantik dak baju raya aku??? Kaler kek lapis berpelangi giteww

Kad raya KaKi JaLaN tahun lepas leh tengok kat sini --> Raya 2011


15 comments:

Hang Dhamin said...

Selamat hari raya okid ! duit raya aku mana?

Biqque said...

haiiiiii utk janggel je keeeeeeeeee??? sentap ah camni!!

MasZuber said...

kannnnnssss

heheee comeinye baju kurung pelangi tue..

Anash said...

kannn???
entry khas untuk janggel..
heheh

kami sentap!

Dan Arif said...

Ehem.. janggel jer?.. apa pon selamat ari raya setazah

Lily Riani said...

hahahahha.... komen orang di atas2 sungguh kelakor.

anyways, salam ramadhan; i tau dah nak habis, hahahah.... salam lailatulqadar and selamat eid-ul fitr. maaf zahir batin

masMZ said...

@Hang Dhamin,

Selamat Hari Raya Mumin... bak sini 3 juta pastu aku bagi duit raya kat ko... ekekekeke

masMZ said...

@Biqque,

Haip haippppp bukan untuk semua ker?? Hahahahaha....



@maszuber,

kannnnnnn tomeikannnnnn #opss perasaan, ekeke...

masMZ said...

@k.Anash,

ekekeekeke... nanti saya buat entri khas untuk akak tansree lakss yerrr yerrrr???

Amboiiiii kami sentap giteww???

masMZ said...

@Dan Arif,

Lalalalallalalaa opss

Selamat hari raya.... jangan lupa Semanis Semasam Stoberi yerrr..... ekekekeke

masMZ said...

@Lily Riani,

Selamat hari raya dan maaf zahir batin juga... :D

Weeeee tak sabo nak raya dah nih...

Naramas Aman said...

Selamat Hari Raya dan selamat di perjalanan

masMZ said...

@Naramas Aman,

Selamat Hari Raya juga!!!!

Fatt said...

motip sgt entry utk janggel...pfft...

mas, terima kasih di atas kad raya yg dilayangkan. kad raya aku tengah otw..kekeke...oh ye, aku nak mintak maap andai terkasar bahasa & perbuatan selama kita berkawan. nanti turun kl roger2 la moh kita mengeteh sampai pengsan..kekekeke....

selamat hari raya, maap zahir & batin =)

masMZ said...

@Fatt

haaaa gitewwwww....... perenggan kat atass panjang lebor untuk suma tawwww........

Moh datang #negaraEeyXXX jgak kita mengeteh.....

Selamat hari raya.... Minta maaf terkasar bahasa dan laku... Halalkan makan minum aku weiiii... terlebey ke terkurang ker..... hampun dan halal erk!!! pis :D