FReNs iN KaKi JaLaN

Thursday, August 13, 2009

OMBAK di PD iNTeRnaTioNaL TriaTHLoN 2009

Cerita PD International Triathlon 2009 sudah sebulan diperam... Kira-kira kalaulah catatan nie cam ikan dijadikan ikan pekasam, memang dah cukup peram dah nie.... Hahahaha.

Selepas OmBaK mengganas di Kapas-Marang International Swimmaton pada April yang lalu, kali ini OmBaK lebih meng'ganas' dengan gabungan nama yang lebih besar OmBaK-BoTaK-MaMaK (macam yang diorang ni cakap)... Ekekeke... [sebenarnya saja ditambah begitu... Geng BoTaK dan MaMaK, famili OmBaK jugak, lebih BoTaK dan MaMaK nie sebab diorang nie lebih dulu kayuh beskal dari famili OmBaK. Lebih OmBaK sudah tentu lebih lama di dalam air dan keluarga yang lebih besar :)]. Beriya-iya nak juga tulis OmBaK-BoTaK-MaMaK walhal geng BoTaK ada 4 orang je lepas tu tambah sorang lagi dari geng MaMaK. Ermmmm ikut suka larrrr....

PD International Triathlon 2009 telah berlangsung pada 11-12 Julai 2009 (edisi yang ke berapa, dah terlupa pulak!). Lokasi mula dan penamat di Avillion Admiral Cove. PD Triathlon melibatkan acara renang 1.5km, berbasikal sejauh 40km dan larian sejauh 10km. Tahniah buat semua kerana berjaya menamatkan perlumbaan. Korang nie memang hebat!!!! Tuan Besar, yang pertama kali buat ketiga-tiga X (alahai apa term dia?? <- nak kena betulkan nih), dengan cekal menghabiskan juga perlumbaan dan tak kisah menjadi orang terakhir sampai di garisan penamat... Yang penting, "Aku mesti habiskan!" ya!! Memang cayalah!! Tabik Spring buat Tuan Besar :)

Posisi aku dalam event nie, masih lagi mengekalkan status sebagai support crew... Kengkawan jangan marah erk!!! Belum sampai masa lagi nak turun gelanggang, ermmm boleh ker?? [aku?] Buat masa nie, rasanya lebih selesa di posisi 'Yang Berkejaran' dan 'Yang Melaporkan'. Kerja kuat juga tu, kena pandai dan memandai! Pengalaman di event kali nie, dengan jayanya bawak kereta dan 'menyamar' jadi event crew masa berbasikal. Dalam hati, macam-macam alasan dah siap kalau kena tahan... Kami media. Kami support crew. Kami itu.. Kami ini.... Nasib baik tak de apa-apa. Ahaksss sukanya aku!! Trafik siap angkat tangan dan beri laluan khas.... Huhu.

Daftar dan ambil nombor

Gayanya memang tak sabar-sabar nak terjun laut tu :p

Coach Ombak escott dalam air, jangan risau. Boleh bincang-bincang lagi tu, ekekeke.

Pernah jumpa ke pelumba yang leh posing-posing camgini masa race? Suka yer nampak kitaorang...


Ada tak diorang kat sini??? Hehe laen macam jer kaler kulit nyerr... Tak de larr... Ni Matt Saleh nieh...

Rilekss jerrr aaa amek angin.... ekekeke

"Betulkan polis tu kasik kita terus u-turn kat sini?" Ekekeke... Spesel seh kereta kami selain official nyer event crew. "Yer. Yer."

Satu OmBaK Hawai sampai... Sempat lagi bergaya!

Sorang Botak sudah sampai.

Yeah, lari laju lagi!!!!! [rally Wanita OmBaK]

Tuan Besar, tahniah!! Tercapai cita-cita!! Lepas nie kat mana pulak yer??

Antara wakil OmBak (cucuk langit), MaMaK (bonzer), BoTaK [alamak pakai cap lar pulak!] (fire!)

Peserta dan support crew OmBaK di PD International Triathlon 2009. Lepas nie??

[Coach Z, tak de rezeki kali nie. Nampaknya, perkataan "dah serik" tu tak boleh nak pakai ye? Dah sekali terjebak, ermmmm. Hahahaha....]

No comments: