FReNs iN KaKi JaLaN

Wednesday, November 26, 2014

MaLaYSia INTeRNaTiONaL ARTS ViLLaGe (MIPAV) 2014

HaLuuuuuuu
Salam segala salammmm......
Hari ni ada dasar tak mampooo nak pikir memacam salam macam selalu.....
Dem sangat bila fesbuk sepuluh juta kali kena hack, sepuluh juta kali tukar password... last sekali aku pun lupa password apa yang aku letak!  Hohohoooo ciskek sangatkan!

Apapaun, sebelum hari ni berakhir, nak kongsi ada event yang aku rasa best tengah berlangsung di MATIC, Jalan Ampang.  Malaysia International Arts Village (MIPAV) 2014 melibatkan penyertaan dari beberapa buah negara termasuk Indonesia, China, Mongolia, Cambodia, Thailand dan beberapa buah negara lagi, Berlangsung dari 22 November 2014 sehingga 26 November 2014 (haaa yerr, hari ni hari terakhir).

Ahad lepas sempatlah jenguk event ini... Memang best dan tambah pulak musim cuti sekolah ni, siapa yang ada anak-anak ke, boleh la mai sini... Aku yang mudo rumaja ni pun enjoy sangat, ni pulak kalau bebudak kan!

So, sharing is caring.... Ni gambar yang aku ambil masa show jam 3 petang dan 5 petang.  Ada juga workshop untuk tarian, ni memang dah penuh katanya....  Feel free untuk petang ni dan malam ni punya persembahan.  Masuk PERCUMA!!

Cekidaut page facebook Malaysia International Performing Arts Village - MPV 2014 atau boleh juga tengok di Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara untuk maklumat lanjut.















No comments: